czwartek, sierpnia 31

...po wakacjach...

Witam,
po malej przerwie jestem juz z powrotem , choc nie na dlugo...a wlasciwie..to ... przelotem.. jutro nowy kurs ...Polska :-) I choc dopiero co wrocilam z wakacji, to marze by odpoczac chwile... i wiem ze w Polsce mi sie to uda, choc spraw do zalatwienia czeka mnie mnostwo!
__________________________________

A tymczasem wciaz jeszcze czuje smak wloskiego espresso i slony zapach morza
...ach...
...pieknie bylo...



Ps. wiecej zdjec juz niedlugo...troche cierpliwosci prosze :-))))

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Witamy z powrotem koleżankę z dawnych szkolnych lat! ;)
I miłego pobytu w PL!!

Anonimowy pisze...

Ula, ja w sobote do Pl;-))))
Juz sie doczekac nie moge;-)

u.la pisze...

Domyslam sie :-))) zwlaszcza ze juz zaczyna sie piekna polska jesien :-)))

Anonimowy pisze...

Czekam z niecierpliwoscia na fotki i relacje :-)))

Anonimowy pisze...

ulenko, czekam na fotki:)

Anonimowy pisze...

Hej Ula! Mam nadzieję, że już lepiej się czujesz? Wróciłaś wczoraj do NL? Jeśli się dziś nie zobaczymy, to miłej niedzieli życzę! Pa

Anonimowy pisze...

Я думаю, что Вы не правы. Я уверен. Могу отстоять свою позицию.
[url=http://mastervoda.ru/]принципи трудового права[/url]

Anonimowy pisze...

Вразумительное сообщение