niedziela, lutego 18

Melancholia z przymrozeniem oka!

Dzis miala byc sloneczna niedziela...
tak przynajmniej zapowiadano od tygodnia....
a tymczasem...
jakos tak szaro...
niby nie zimno ale szaro... buro... nijako...
A ja tak liczylam na sloneczna niedziele...

Myslalam wiec ze moze w niedziele wybierzemy sie na plaze pospacerowac i posiedziec troche w jakiejsc milej kafejce. Troche sobie odpoczniemy, bo w ciagu tygodnia widzimy sie z F. zaledwie przez pare chwil.
A tu masz!
Slonce sie schowalo i tyle go widziano!


Tydzien zlecial mi tak szybko, ze nawet nie spostrzeglam sie, ze juz weekend... O Tlustym Czwartku dowiedzialam sie od kolegow z pracy.... obeszlo sie bez kalorii :-))) to akurat moze i dobrze, ale za to tradycja ucierpiala!

A za kilka dni kolejne urodziny... jak ten czas szybko leci!
Wcale nie czuje sie na te .... -cie lat... wciaz wydaje mi sie ze mam 21 lat... nawet nie wiem dlaczego zatrzymalam sie na tym etapie...

... ech....
...jakos tak melancholijnie sie czuje...

Update :-)
Nie to zebym sie czula depresyjnie!!!!
Kategorycznie zaprzeczam!!!!
Tylko tak troche "tesknawo" mi i sama nie wiem za czym:-)))
Czasem tak bywa!
Prawda?

News:-)
Zapomnialam o milusiej niespodziance!
Wczoraj dostalalismy z F. maly prezent od jego brata: dwie przesliczne filizanki.
Przylecialy do nas z Wloch i w stanie nienaruszonym!
Bardzo lubie ceramike, a te filizanki sa na prawde slodkie.
Oto moja "Misiowa":
F. zawlaszczyl sobie "Sloneczna", wiadomo... Poludniowiec:-)))
I nie pozwolil mi zrobic zdjecia:-(
Niedobruch!!!
;-)

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

ale przynajmniej spedziliscie ta niedziele razem..mam nadzieje :)
a filizaneczka slodka :D

Anonimowy pisze...

niedlugo zaswieci slonce i poczujesz sie lepiej :)

Anonimowy pisze...

A u nas bylo slonce w niedziele... dzis bylo za to do niczego....
Zabralam ROna na wycieczke i chwilami w deszczu robilam zdjecia....

u.la pisze...

Gatto, oczywiscie ze spedzilismy razem ( i to nawet w domku):-)))

Billi, a kiedy zaswieci? chyba przyjdzie mi jeszcze poczekac:-)))

Monique.. to juz wiem kto ukradl mi Slonce:-)))

buziaki

Anonimowy pisze...

Wszystkiego NAJ z okazji urodzin!!! :)))
Have a nice day!

Anonimowy pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :-)))))))

STO LAT STO LAT NIECH ZYJE ZYJE NAM :-))))

Anonimowy pisze...

Wszystkiego naj z okazji urodzinek;-)

u.la pisze...

Dziekuje wszystkim za zyczennie:-))))
buziaki