poniedziałek, lutego 12

Po Niedzieli

Dzis korzystajac z chwileczki z rana klika slow:-)))
Otoz wczoraj bylo kolejne spotkanie na szcycie, choc pierwsze tego roku. Cala relacja i zdjecia znajduja sie u Gatto i Moniki.
A ja chcialam tylko napisac, ze bylo na prawde super i milutko a nasze grono troche sie powiekszylo, wiec calkiem optymistycznie:-)))
Moje prezenty juz znalazly swoje miejsce.
Skarbonka-Kotek juz miauczy za ... wyplata...:-))
Swieczki zdobia parapet a film czeka na wolny wieczor:-)))
Milego Tygodnia dla Wszystkich!

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Swietna restauracje wybralas! I wlasnie, tak a propos... to jak ona sie nazywa? :D

Anonimowy pisze...

cieszymy sie, ze Ci sie podobalo :D

u.la pisze...

No a jak mi sie mialo nie podobac? :-))))
A co to restauracji to dam znac. Wydaje mi sie ze to byla La Conessiera, ale sprawdze w domku i dam znac.
A propos... Joasia czy moglabys mi przeslac swoj email adres?
Buziaki dla Wszystkich

Anonimowy pisze...

Ula, milo bylo Cie poznac :)

u.la pisze...

Mnie rowniez:-)
Pozdrawiam i buziaki dla Lenki

Anonimowy pisze...

Masz racje - to byla restauracja Le Connaisseur. http://www.dinnersite.nl/restaurant/index.php?RN=36050
Buziaki

Anonimowy pisze...

zaluje ze nie moglam dolaczyc. moze nastepnym razem.
pozdrawiam z amsterdamu
marta

Anonimowy pisze...

Ostatnio nie moglam tu nic napisac ale od wczoraj mamy nowy Windows i wszystko chodzi dobrze... Ufff....

u.la pisze...

Monika, no nie wiem co sie dzialo, ale ciesze sie ze juz dobrze:-)

pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Mam nadzieję, że będziesz dobrze dbać o kocurka i zapełniać jego brzuszek CODZIENNIE!!! ;))))
Buziaki juz prawie weekendowe!!!